Vuonna 2017 tässä on neljä Internet-markkinointivinkkiä, joiden avulla voit kasvattaa verkkoliikennettäsi ja -tulojasi.

Author: | Posted in Teknologia No comments

On vuosi 2017, ja useimmat yritysten omistajat tekevät todennäköisesti saman sitoumuksen lisätäkseen tuloja ja voittoja uudelle vuodelle. Toiveiden muuttaminen päätöksiksi, kuten 20 kilon laihdutus, ei tee niistä yhtään helpompaa saavuttaa. Kaikki ratkaisut vaativat suunnittelua ja työtä, joten tässä on neljä ehdotusta yritysten omistajille, jotka haluavat lisätä liikennettä ja tuloja vuonna 2017.

Verkkosivustosi pitäisi päivittää.

Jos olet kuten useimmat yritykset vuonna 2017, sinulla on verkkosivusto (jos sinulla ei ole, mitä odotat?). Olet todennäköisesti käyttänyt samaa verkkosivustoa pitkään. Tämä voi olla sekä siunaus että kirous, ja sitä yrittäjien tulisi miettiä vuonna 2017.

Verkkosivustoilla, jotka ovat olleet olemassa pidempään, on SEO-etu uudempiin sivustoihin verrattuna. Mitä kauemmin sivusto pysyy muuttumattomana, sitä todennäköisemmin tietyt sivuston tiedot ovat virheellisiä tai vanhentuneita.

Tuoreen tutkimuksen mukaan useimmat internetin käyttäjät kohtaavat päivittäin monia virheellisiä verkkosivustoja. Yksi nopeimmista tavoista menettää asiakas on ajaa verkkosivustolla ilmoitettuun osoitteeseen vain saadakseen selville, että yritys on siirtynyt kaupungin toiselle puolelle.

Kun verkkosivusto päivitetään, on myös hyvä hetki parantaa tietoturvaominaisuuksia, mikä on ratkaisevan tärkeää kuluttajien luottamuksen saavuttamiseksi. Samoin sivuston mobiiliystävällisyyden parantaminen voi parantaa yrityksen suorituskykyä.

Hyödynnä Pay-Per-Click (PPC) ja sosiaalisen median mainoksia.

Monet yrittäjät ymmärtävät väärin, kuinka Internet ja sosiaalinen media toimivat. Suuret verkkosivustot ja menestyneet sosiaalisen median yritysten sivut kasvattavat usein suurta seuraajamääräänsä orgaanisesti, vaikka näin ei juuri koskaan olekaan.

Vaikka jotkut asiat leviävät viraalisesti, suurimman osan ajasta tavarat, jotka saavat paljon mainetta ja huomiota, maksavat mainonnasta ja promootioista saadakseen pallon pyörimään. Totta, mikään raha ei paranna huonoa materiaalia, mutta tunnustuksen saaminen verkossa ilman sponsoroitua mainosta voi olla vaikeaa.

On tärkeää ymmärtää, että sosiaalinen media voi olla yhtä tehokas kuin Google ohjaamaan liikennettä verkkosivustoille. Vaikka Facebook-tykkäykset eivät aina vastaa kuluttajia, alustan toiminnallisuus sisällön jakeluverkostona tekee siitä yhtä tehokkaan kuin Google-hakumainokset tai YouTube-videomainokset. Investoimalla molempiin maksulliseen mainontaan voi olla myönteisiä tuloksia yritykselle.

Integroi markkinointimenetelmät

Toinen yrittäjien tavoite vuonna 2017 on useiden markkinointimenetelmien koordinointi. Ihmisillä oli tapana kuulla uusia faktoja juoruista tai kaupungin huudosta. Nykyään on monia eri tapoja välittää tietoa kuluttajille, ja mitä paremmin nämä lähestymistavat yhdistetään, sitä tehokkaampia niistä tulee.

Tämä integraatio voidaan jakaa kahteen tyyppiin. Ensinnäkin yritysten, jotka käyttävät monenlaista verkkomainontaa, tulisi koordinoida toimiaan varmistaakseen, että kohdeasiakkaat saavat johdonmukaisen viestin. Ihmiset eivät todennäköisesti jää kaipaamaan uutisiasi, kun käytät sähköpostimainontaa, sosiaalista mediaa, PPC:tä ja videomarkkinointia yhdessä.

Toinen integraatiotyyppi on, kun yrityksen online- ja offline-markkinointityöt koordinoidaan. Yllä kuvatut strategiat ovat tehokkaita sinänsä, mutta kuvittele kuinka paljon tehokkaampia ne ovat, kun verkkomainokset vahvistavat paikallisissa mainostauluissa, TV-mainoksissa ja muissa mainonnan muodoissa nähtyä. Monien mainonta- ja markkinointikanavien koordinointi ei ehkä ole helppoa. Silti yritysten omistajien kannattaa ponnistella tai palkata henkilöitä, jotka voivat hoitaa koordinoinnin ja toteutuksen.

Tuottaa enemmän materiaalia

Vaikka tämä saattaa näyttää olevan vuoden 2017 antiklimaktinen neuvo, se voi olla tärkein. Mainonta toimii edelleen, kuten monet tutkimukset osoittavat, mutta kuluttajat pystyvät yhä paremmin välttämään ja hylkäämään mainoksia, jos he niin haluavat. Sisältömarkkinointi on tehokas tekniikka houkutella ihmisiä ja samalla osoittaa yrityksen asiantuntemusta.

Jotkut kuluttajat ovat esimerkiksi alkaneet käyttää mainosten estäjiä estääkseen mainosten katselun verkkosivustoja selatessaan (tosin nämä tekniikat eivät toimi Facebookissa). Blogitekstien kirjoittaminen yleisistä putkiasennusongelmista olisi fiksu tapa houkutella kohdeyleisösi ilman mainoksia, jos ihmiset eivät huomaa putkialan yrityksen bannerimainoksia. Sisältömarkkinointi on tehokasta, vaikka se olisi epäsuoraa.

Ja jos on yksi asia, johon yritysten omistajien tulisi pyrkiä vuonna 2017, se on käyttää kaikenlaista mainontaa ja markkinointia yrityksensä mainostamiseen. Lue tämä artikkeli kehittyneestä Facebook-mainonnan kohdistamisesta saadaksesi lisää markkinointiideoita yritysten omistajille uudelle vuodelle.