1: Etsi mentori, joka on sydänkeskeinen.

Jos olisin aloittanut alusta alkaen ammattimaisen, sydänkeskeisen ja luotettavan mentorin kanssa, olisin voinut lyhentää markkinoinnin oppimiskäyräni puoleen.

Valitettavasti, kun olin aloittelija verkossa noin vuosikymmen sitten, laiminlyin mentorini due diligence -tarkkuutta ja valitsin jonkun, jolla ei ollut etuni.

Toinen mentorini oli aivan yhtä kiinnostava kuin ensimmäinen.

Joka tapauksessa omistan jokaisen kokemuksen, koska jos olisin tehnyt läksyni, olisin valinnut sydänkeskeisen mentorin, joka on antelias, asiantunteva ja halukas opettamaan minulle kuinka mainostaa oikein.

Varmista, että teet läksyt. Etsi blogeja, jotka voivat auttaa sinua. Tunnista online-markkinoijat, jotka ovat ystävällisiä ja koulutettuja.

Tee elämästäsi hyvää verkkomarkkinoinnin suhteen.

Opi mitä saavuttaaksesi suurimmalta.

Kaikki hyvät ideat ovat liittyä heidän postituslistoilleen, lukea heidän blogejaan, ostaa heidän tuotteitaan ja palkata heidät valmentamaan sinua.

Ajan myötä tänään sijoittamasi aika ja raha säästää sinulta vuoden surua.

2: Markkinat oikeisiin tarkoituksiin

Anna markkinoille.

Voisitko rohkaista heitä pitämään hauskaa?

Levitäksesi rakkautta, ole hyvä ja jaa.

Ollaksesi hyvä markkinoija, sinun on mainostettava oikeista syistä.

Markkinoijia motivoi ensisijaisesti halu saada. Näillä ihmisillä on monia ongelmia, koska jos saamasi energiasi on suurempi kuin antamasi energia, et opi, opi, harjoittele, luo ja muodosta yhteyttä mielekkäällä tavalla verkossa.

Kaikki markkinoinnin menestys kumpuaa liberaalista markkinointiannosta.

Markkinoi auttamaan ihmisiä arvokkaan tuotteen tai palvelun kanssa.

Ota kaikki mukaan. Nauti iloksesi, markkinoi rakkaudella.

Teet kaikki tarvittavat toimenpiteet varmistaaksesi, että markkinointipanostuksesi on rakennettu vakaalle pohjalle.

3: Ole antelias luomuksissasi

Luo paljon tavaraa.

Tulet huomaamaan, että mitä vapaammin tarjoat, sitä helpompi se on vastaanottaa.

Antaaksesi vaikutelman, että olet kaikkialla, ole antava Internet-markkinoija.

Sisältö on älykkäiden markkinoijien mukaan minkä tahansa markkinointistrategian selkäranka.

Luo materiaalia säännöllisesti, jotta voit kylvää arvokkaita siemeniä useisiin Internet-paikkoihin.

Ylläpidä hyvin varustettua WordPress-blogia, jota isännöi itse. Luo YouTube-videoita. Tuota podcast. Käytä sosiaalista mediaa hyödyllisen tiedon levittämiseen.

Koska antavat markkinoijat näyttävät olevan kaikkialla kerralla, palvelevat, auttavat ja keräävät liikennettä ja tuloja, ilmaiset lahjoittajat pärjäävät hyvin online-markkinointipelissä.

4: Tähtää tähtiin.

Markkinointikampanjasi tulee olla kohdennettu.

Levitä viestiä älykkäästi.

Kampanjan kohdistaminen säästää aikaasi estämällä sinua järjestämästä kiinnostumattomia osapuolia tai lähettämästä roskapostia ihmisille, jotka eivät ole kiinnostuneita tarjoamastasi.

Tee SEO osaksi blogia ja myyntisivustojasi. Salli hakukoneiden liikenteen ohjata verkkosivustollesi. Rakenna blogikirjoituksesi ja videosi markkinarakokohtaisten avainsanojen ympärille tarjotaksesi yksiselitteisiä signaaleja hakukoneille.

SEO-oppiminen ja näiden ideoiden käyttäminen blogissasi ja verkkosivustossasi houkuttelee kohdennettuja, passiivisia vierailijoita.

Sijoita mainoksesi paikkoihin, joissa lukijat ja potentiaaliset kuluttajat ovat kiinnostuneita tuotteestasi, kuten aiheeseen liittyviin Facebook-ryhmiin ja Google Plus -yhteisöihin.