Internet on suuri, massiivinen markkinapaikka, jossa on monenlaisia ​​ihmisiä – mukaan lukien ostajat, myyjät, markkinoijat, ammattilaiset ja niin edelleen. Kun kohdistat Internetin markkina-alueena, yrityksesi kasvupotentiaali on rajaton. Haluan jakaa kanssasi kolme keskeistä Internet-markkinoinnin tekniikkaa, jotka ovat erittäin tärkeitä yritysten omistajille.

Jos sinulla on yritys ja sinulla on verkkosivusto, sinun kannattaa harkita Internet-markkinointiin osallistumista. Verkkosivustosi olisi käytännössä hyödytön, ellei sitä olisi. Potentiaaliset asiakkaat etsivät erilaisia ​​asioita yrityksestäsi, mukaan lukien tietoa, graafisia esityksiä (maallikon termein: valokuvia), historiaa, mainetta, ja luettelo jatkuu. Sinun on täytettävä asiakkaasi uteliaisuus ja epäilykset, tai yrityksesi epäonnistuu.

Tee blogi, jos sinulla ei vielä ole sitä.

Jos luulet tämän olevan yksinkertaista, olet väärässä. On tuskallista pitää yrityksesi tiedot ajan tasalla päivittäin, viikoittain tai (varjelkoon) kuukausittain. Poista kuukausittain, koska blogisi ylläpitäminen kuukausittain on turhaa, ellei sinulla ole jo satoja viestejä lukijoiden luettavaksi.

Yhteytesi mahdollisiin asiakkaisiin paranee merkittävästi blogimarkkinoinnin avulla. Sen avulla voit kuulla, mitä heillä on sanottavaa organisaatiostasi, tuotteistasi ja palveluistasi, sekä kommunikoida heidän kanssaan kommenttiosion kautta. Blogi auttaa myös parantamaan hakukoneoptimointiasi antamalla sinulle sijoituksen joidenkin blogiartikkeleihisi sisällyttämiesi avainsanojen perusteella.

Toinen syy, miksi tarvitset blogin, on se, että verkkosivusto ilman sitä on yleensä vanhentunut – päivityksiä on vähän tai ei ollenkaan, uutta materiaalia ei ole ja asiakaskontakteja on vähän. Web-sivustostasi tulee asiakas- ja lukijaystävällisempi lisäämällä blogi, ja se auttaa parantamaan sivustosi Google-sijoitusta. Google on valtava uuden tiedon fani, ja Google rakastaa viimeaikaisia ​​artikkeleita, koska ne sisältävät lisätietoja. Eikö se ole yksinkertaista?

Joten mene eteenpäin ja aloita blogisi! Tarvitset siihen tietysti myös kunnon kirjoittajan. Suosittelen, että palkkaat yhden yrityksesi parhaista kirjoittajista kirjoittamaan sinulle. Tietenkin niistä on maksettava. Kirjoittaminen ei ole yksinkertaista toimintaa, mutta sen tekemisen edut Internetissä ovat nykyään rajattomat. Ole hyvä ja kurkista siellä oleviin SEO copywritereihin (yskä*, sinun minä). Älä unohda etsiä Internetistä ilmaisia ​​blogiehdotuksia, joiden avulla voit parantaa blogiasi haluamallasi tavalla.

Toinen pakollinen Internet-markkinoinnin neuvonta on varmistaa, että verkkosivustosi näyttää siltä, ​​miltä kohdemarkkinasi haluaa.

Nettisivuja on tarjolla runsaasti. Jotkut muistuttavat toisiaan, kun taas toiset eivät, mutta miksi me keskustelemme niistä? Haluatko tietää miksi? Koska haluat katsoa menestyneisiin ja matkia heitä. Heidän verkkosivustonsa suunnittelussa täytyy olla jotain ainutlaatuista, joka houkuttelee kohderyhmää. “Ihanteellinen henkilö kysyä ohjeita on joku, joka on jo käynyt siellä”, ystäväni sanoo.

Sinun ei pitäisi tuhlata aikaa tai rahaa yrittääksesi selvittää, miltä sivustosi pitäisi näyttää. Yritä kerätä ideoita menestyneiltä ihmisiltä, ​​jotka toimivat samoilla markkinoilla ja samoilla toimialoilla kuin sinä. Tee niistä muistiinpanoja. Mutta älä toista sitä; sen sijaan keksi oma ainutlaatuinen mallisi.

Ilman verkkosuunnittelua, joka vetoaa kohderyhmääsi, menetät epäilemättä tuloksia. Ihmiset luottavat todennäköisemmin hyvin suunniteltuun verkkosivustoon kuin sellaiseen, joka näyttää kotitekoiselta. Se on erilaista, kun sinusta tuntuu, että olet tekemisissä asiantuntijan kanssa; se lisää kuluttajien luottamusta, mainetta ja arvovaltaa. Paras tapa toimia on hyvin suunniteltu verkkosivusto. Sen ei tarvitse olla hienoa tai täydellistä; sen tarvitsee vain vedota kohdemarkkinoiden mieltymyksiin. Ole hyvä ja katso tätä sivustoa (olen muuten minimalisti).

Kolmas pakollinen Internet-markkinointiehdotus on mennä pidemmälle kuin vain verkkosivusto.

Kun yrityksen verkkosivusto on suunniteltu ja perustettu, monet yrittäjät lopettavat Internetin käytön. He uskovat, että kun verkkosivusto on valmis, se toimii itsenäisesti ja toimii odotetulla tavalla, mitä ei tule tapahtumaan.

Verkkosivuston luominen Internetiin on ensimmäinen askel pitkällä tiellä Internet-markkinoinnin menestykseen. Vaihe yksi ei tarjoa sinulle kaikkea; se vain luo pohjan. Sinun on varmistettava, että seuraat online-liiketoiminnan lisätarpeita verkkonäkyvyyden käynnistämisen ja ylläpitämisen jälkeen. Kuten aiemmin mainittiin, blogi (ahem! ), sosiaalisen median integrointi (ahem! ) ja tietysti SEO (ahem ahem ahem!). Muuten, edistynyt pakettini täyttää kaikki nämä vaatimukset. Vain siltä varalta, että olisit utelias – vain ajatus.

Ei ole olemassa sellaista asiaa kuin yritys, joka ei vaadi investointeja. Internet-markkinointi on myös yksi niistä aloista, jotka pakottavat sinut tekemään merkittäviä menoja. Olen raa’asti rehellinen sinulle: sen varmistaminen, että yritykselläsi on erinomainen Internet-markkinointi, vaikuttaa rahatiliisi. Se maksaa sinulle kuitenkin pitkällä aikavälillä paljon enemmän kuin alkuperäinen sijoitus. Muista, että Internet on loputon markkinapaikka. Näkyvyyden varmistaminen näillä markkinoilla voi johtaa elinikäiseen menestykseen sekä sinulle että yrityksellesi.

SEO, SEO copywriting, CMS-hallinta ja sosiaalisen median hallinta ovat kaikki vakavia yrityksiä, ja ne ovat vain muutamia Internet-markkinoinnin näkökohtia. Se tulee kalliiksi, mutta se on investoinnin arvoinen. Varmista, että henkilö, joka suorittaa nämä palvelut puolestasi, on hyvämaineinen viranomainen ja palveluntarjoaja. Siellä on paljon halpoja roistoja, jotka tyhjentävät pankkitilisi. Älä edes harkitse hakukoneoptimoinnin kärjistymistä.

Noudata näitä pakollisia ohjeita, niin olet hyvässä vauhdissa toteuttamassa parasta saatavilla olevaa Internet-markkinointistrategiaa.