Onko mahdollista perustaa Internet-markkinointiyritys? Tässä on seitsemän ehdotusta, jotka auttavat sinua paljon.

Author: | Posted in Teknologia No comments

Se on onneksi saavutettavissa. Tässä on joitain vihjeitä, joiden avulla uusi Internet-markkinointiliiketoimintasi pääsee nopeasti alkuun.

1. Tee hyvää työtä brändisi mainostamiseksi.

Tämän pitäisi olla itsestäänselvyys. Kuinka mainostat jonkun toisen tuotemerkkiä, jos et voi markkinoida omaasi?

Onko verkkosivustosi helppo löytää Google-haun avulla? Onko se optimoitu avainsanoille, jotka liittyvät digitaalisen markkinoinnin osaamiseen?

Onko sivustosi myös suunnattu nopeuteen? Onko se houkutteleva sekä mobiililaitteissa, pöytätietokoneissa että kannettavissa tietokoneissa?

Mitä ajatuksia sinulla on sosiaalisessa mediassa? Uudelleentwiitaavatko ja jakavatko alan kollegasi Facebook-postauksiasi?

Potentiaalisten asiakkaiden on melko helppoa selvittää heti, onko organisaatiosi hyvä digitaalisessa markkinoinnissa. He selvittävät sen katsomalla, kuinka yrityksesi mainostaa itseään.

2. Mene ylä-ja yläpuolelle.

Mitä tulee asiakaspalveluun, ylitoimittaminen on loistava idea kaikille yrityksille, ja tämä on erityisen tärkeää aloittaville yrityksille.

Miksi? Koska et vain säilytä jo olemassa olevaa asiakaskuntaa, vaan he todennäköisesti kertovat ystävilleen siitä, kuinka hyviä palvelusi ovat.

Tämän seurauksena näet liiketoiminnan kasvun.

Ylität määräajat, toimitat enemmän palvelua kuin lupasit ja tarjoat asiakkaillesi lupaa suurempia tuloslukuja. Näin tulet menestymään.

3. Tunnista markkinoinnin perusperiaatteet

Toinen ilmeinen, jota startup-strategien tulisi välttää hinnalla millä hyvänsä. Sinun on ensin ymmärrettävä markkinointi ennen kuin alat ryhtyä digitaalisen markkinoinnin asiantuntijaksi.

Kuten perinteisessä markkinoinnissa. Mitä isoisäsi poimi yliopistosta.

Sanotaan, että et voi tarjota erinomaista palvelua asiakkaillesi, ellet ymmärrä myynnin perusteita.

Oletko tutustunut markkinoinnin neljään P:ään? Jos et (tai joudut googlettamaan sitä), sinun on luultavasti päivitettävä markkinoinnin perusteita.

Mene Amazoniin ja hanki erinomaisia ​​markkinointi- ja myyntikirjoja. Voit jopa selata vanhaa korkeakouluoppikirjaa, jos tiedät jonkun, jolla on sellainen.

4. Kehitä tapaustutkimuksia

Älä taputtele itseäsi alas ja jatka eteenpäin saatuasi asiakkaita ja suuria menestyksiä. Tee tapaustutkimuksia voitoistasi.

Julkaise sitten tapaustutkimukset verkkosivustollesi todisteeksi siitä, että olet alasi asiantuntija, joka pitää lupauksesi.

Muista, että tapaustutkimukset korkean profiilin asiakkaiden kanssa ovat tehokkaimpia.

5. Pidä esitys konferenssissa

Konferensseissa ja kauppatapahtumissa puhuminen on loistava tapa rakentaa yrityksesi brändin tunnettuutta. Onneksi siihen tulee runsaasti mahdollisuuksia.

Tietysti sinun on aloitettava pienestä. Suuremmissa, tunnetuimmissa konferensseissa on todennäköisesti paljon puhujia, eikä niissä ole tilaa kaltaisellesi aloittelijalle.

Kuitenkin lukuisat pienemmät konferenssit etsivät puhujia ympäri maata. Ota yhteyttä esityksen järjestäjiin, kersku valtuustiedoillasi ja tarjoa heille esitys, joka räjäyttää heidät.

Tee itsesi tunnetuksi muutamassa konferenssissa vuodessa, ja asiakkaat alkavat soittaa sinulle tyhjästä ja pyytää ehdotusta.

6. Ajattele erikoistumista

Et ole välittänyt kaikkea sanoessasi “internetmarkkinointia”.

SEO, SEM, PPC, CRO, SMM ja joukko muita online-brändin rakentamiseen liittyviä lyhenteitä ovat kaikki osa Internet-markkinointia.

Sanotaan, että jos yrität käsitellä kaikkea Internet-markkinointiin liittyvää heti ensin, puret todennäköisesti enemmän kuin pystyt pureskelemaan. Jos sinulla on rahapula, tämä on erityisen totta.

Keskity mieluummin yhteen digitaalisen markkinoinnin komponenttiin kerrallaan. Asiakkaille, jotka haluavat vain parantaa aloitussivun tulosprosenttia tai jotka tarvitsevat apua Facebook-mainonnassa, tulisi kohdistaa.

Sitten, kun olet oppinut tämän digitaalisen markkinoinnin alueen, voit laajentaa palvelua johonkin toiseen palveluun. Jonkin ajan kuluttua sinulla on tarjottavana useita palveluita, kuten joissakin suuremmissa kaupoissa.

7. Sinun ei pitäisi koskaan lopettaa oppimista

Saatat uskoa olevasi digitaalisen markkinoinnin asiantuntija. Loppujen lopuksi sinulla on ollut menestystä aiemmin.

Ei se mitään. Nyt on sinun tehtäväsi varmistaa, että pysyt älykkäänä jatkamalla oppimista.

Ehkä mikään kurinalaisuus ei kehitty niin nopeasti kuin Internet-markkinointi näin lyhyessä ajassa. Tämä johtuu siitä, että se perustuu teknologiaan, joka muuttuu jatkuvasti.

Jos haluat menestyä pitkällä aikavälillä, sinun on tiedettävä uusimmat taktiikat. Muuten asiakaskuntasi varastavat kilpailijat, jotka ovat alan parhaita.

Tee luettelo parhaista digitaalisen markkinoinnin verkkosivustoista ja blogeista. Ne tulee lukea säännöllisesti.

Jatka oppimista aina tarjotaksesi erinomaista asiakaspalvelua asiakkaillesi.

Johtopäätös

Yli 5 vuotta sitten kumppanini ja minä perustimme Ignite Visibilityn. Sijoituimme tänä vuonna 698. sijalle Inc 5000 -listalla. Nämä ovat kourallinen tärkeimpiä asioita, jotka kannattaa muistaa kokemukseni perusteella.

Toimiston perustaminen vaatii paljon vaivaa, ja kaksi ensimmäistä vuotta yliopistossa ovat erittäin vaikeita – enemmän kuin voit koskaan käsittää. Tällä alalla on myös monia älykkäitä ihmisiä, samoin kuin paljon kilpailua.

Plussaa on, että lähes jokainen yritys tarvitsee nykyään digitaalisen strategian. Tämän seurauksena palveluilla on kova kysyntä. Pidä nämä asiat mielessä aloittaessasi yritystäsi!